







Aby poszerzyć wiedzę ludzi na temat cukrzycy i przełamać barierę stygmatyzacji znaleźliśmy prostą, jednoczącą ideę, która przemawia do każdego.



Czy może być coś prostszego i bardziej trafiającego do naszej wyobraźni niż balonik? Kampania opiera się na przedstawieniu osób podczas codziennych zajęć, równocześnie starających się utrzymać balonik w powietrzu, co wymaga ciągłej uwagi, pewności siebie, determinacji i wsparcia — czyli dokładnie tego, co jest potrzebne, by radzić sobie z cukrzycą. Niebieski balonik symbolizuje poziom glikemii. Musi być bezustannie podrzucany tak, żeby stale utrzymywał się w powietrzu, „na odpowiednim poziomie” i żeby nie spadł zbyt nisko (metafora groźnej dla życia hipoglikemii), a także nie odleciał za wysoko (metafora hiperglikemii, które w perspektywie całego życia powodują niebezpieczne powikłania. Z tym się codzienne zmagamy https://www.youtube.com/watch?v=5F3L2kjm1aI



Twórcze opracowanie tej wizji i jej upowszechnienie ma na celu zbliżenie do siebie ludzi, zarówno tych dla których cukrzyca jest codziennością, jak i tych wszystkich, którzy chcą wyrazić WSPARCIE i ZROZUMIENIE i przyczynić się do poszerzenia świadomości wśród osób, które z cukrzycą się nie spotkały. Mamy nadzieję, że dzięki tej kampanii nastąpi zmiana myślenia ludzi; z indywidualnego rozumienia życia z cukrzycą na stworzenie całej wspólnoty działającej w celu zmiany świadomości.









